Saturday, January 8, 2011

PANTON SKM CELAKE!



eHEM..ehem..MAIN TOPIC SKM PUNYER CER


gud monink selamat pagi,
mandi pagi air sejok,
biler berak
aku lak kene berak blek,
pe jadah baya uma mahal, siling boco??


Pegi klas naik lif,
turon2, name aku kat memo,
pasal ape aku pon tak taw,
5 kawan roomate aku pon kene call,
4 ribulan 10 pagi
meeting yang meletop kan hati,.
taw apekah??

sang anjing sang babi,
berganding bahu meletop kandang,
per kejadah pakse budak ambek SKM?,
Aku tak de duit nak baya la bodo!


pegi ke pekan tunggang lembu,
lembu pon macam nak tak nak angkot,
biler aku tanyer nak drop,
boleh bagi jawapan celake!


sori daun keladi pantun aku memang tek de kene mengene.Ape boleh buat da sakit hati sangat.

2 comments:

leya said...

oit ecah...aku paham perasaan ko...
tngh2 mrh mmg jd len ayat ko..
tp aku sbgai kwn aku paham...
tabahkan diri anda k?
aku pon same..
sakit ati nie!

aishah faudzi said...

haha..cmner nk banteras mnde ni wak?