Thursday, August 25, 2011

PEREMPUAN SUKA BENDA CANTIK

salam ramadhan..heee. Masok hari ni nak dekat 5 hari gak aku tak puase. Seronok makan time orang lain tengah lapar. (hahahaa setan nye la aku ni)

wat ever it is..back to the title

cuba cer at aku pompan mane yang tak suka benda cantik or tak nak jadi cantik..
tak der kan?? ader?? tu bukan pompan even nyah pon suka cantik taw.!!


FIZIKAL :
hari tu time aku selak2 surat baru (newspaper laaa).ade jugak la terbaca bahagian luahan problem. Sorang pompan ni dia complain yang muka dia hodoh and dia jeles dengan pompan lain. Yang tak boleh belah nya dia cakap dunia nie tak adil. ( hello cik kiah... ingat muka awak tu Allah yang cipta,mesti ada hikmah nya) .
Macam aku jugak la. Aku jeles dengan pompan kaki panjang bak galah, tapi aku pikir2 balik mesti ada sebab nya. Ha mane la taw kalau aku tinggi aku jadi model yang dedah2 kaki tu. Haaa ...nampak tak permainan dekat situ??

lagi pun fizikal ni tak kekal la mak we oii..even cantik macam mane pon pompan or encem nya laki tu da tua kedot jugak kan.


well..pompan memang tak boleh lari dari nak jadi cantik o suka benda cantik.


tak percaya?? pegi cek beg mane2 pompan.,.gerenti paling koman ada bedak muka.tak pon tengok outfit dorang jer pon da taw da..warna warni selendang n baju..hoho


ada mata lihat ape yang ade disekeliling..tapi jaga pandangan ok

No comments: