Saturday, March 26, 2011

APE YANG DORANG NAK...


Halloo u alls.Mase aku berak tadi terpikir lak pasal bende ni.Aku rase kan kalo nak buat exam, time berak adalah masa paling ideal.Nape?Time2 macam tu la masa otak kite bekerja dengan cerdas dan dasat nye. haha..

ok2 da ke laot.

Bagi sape2 yang kenal aku mesti dorang da tak kisah dengan perangai aku ni. Aku ni jenis suke bertanya daripada closes minded sampai la ke open minded punyer.Macam2 jugak la..ekot kan macam entry aku kali ni..

APE YANG DORANG NAK...KAT COUPLE DORANG

MEMBER2 POMPAN AKU.

*nak yang romantik
*caring,lovely,pandai jage hati
* aku nak yang encem
*orang tu mesti la tinggi.per barang balak pendek.
*putih,badan taf,muke semanis yang boleh (ko nak buat model ke ikan beb?)
*bersetyle,bersih outfit dia
*berperangai sopan dan santon (huh?dasat)
* selua mesti tonjol (???? haha lu pikir la sendiri)

ha..tu yang pompan ok.yang last tu agak mencurigakan laaaa..

LAKI PUNYER CER LAK..

majo yang aku tanya mesti nak awek DADE BESA,TINGGI BAK KLCC,GEBU,DAHI LICIN MACAM LANTAI

tapi majo yang bagi jawapan macam ni muke semua haprak.so pe kate korang??


tak seda diri kan dorang ni..


kesimpulan nyer.pompan kalau pilih laki actually tak kire rupa luaran.dorang lebihkan sifat dalaman.Laki2 hargai awek korang sekarang.Terime seadanye adalah lebih bagos

No comments: