Wednesday, March 9, 2011

LAKI ATAU POMPAN CEPAT TERGODE?


AHA! Lame tak berblog and hari ni disebabkan aku ponteng kelas so ade gak la mase tok on9 ni.Aceceh bajet busy jer kan? haha nak wat macam mane.Da terpoyo natural. heehee..

LAKI CEPAT CAER?
KER POMPAN YANG CEPAT CAER NI???

emm..hehe..tadi sempat gak aku tanyer roomate2 aku pasal ni.
and majo answer dorang suke mengutok jantina sendiri,HAHA
POMPAN PAT tergode!

jwapan member2 setido aku :

bella : laki dengan pompan sbnarnyer same. Tapi kalo laki dah syang awek die betol2 tak de nyer die nak pandang pompan laen.
(betol ker?)

lia: pompan doh! laki ayat sikit mula la stat tergedik2 caer.haha ( ko ker tu?).tapi semue bergantong kat diri sendiri jugak sebenarnyer.

and jawapan aku. UNISEX! laki and pompan memang cepat giler2 tergode. Ukan nak cakap la.Pompan baru ngade2 laki da stat prasan, tulah selalu nyer ade kes pisau cukor. Pompan ayat sikit,buat muke comel da dapat ape yang dorang wish.
Ala lumrah la tu kan.Pompan memang ade senjata yang senang buat laki tergode.

p/s padA semue laki ati2 la sikit pikir waras time pilih gf. POmpan lak.Udah2 la tu.tak baek buat orang macam tu.

4 comments:

im-bop said...

eleh.. td ko yg wat statement kat aku nape aku dah ade gf.. haha..
padahal aku xde wat pape pon.. haaa..
skang sape cpat tegode?? haha..
buekkkkkkkk

aishah faudzi said...

pale lu...

im-bop said...

ahaa... ape da... ilek sudah..kite ttp leh kawan kan.. haaa... nnt aku pindah.. konfem xde sape nak mish2 aku la ea. hhe

aishah faudzi said...

ko nk pndah ner bro?haha..dun la do like dis to me..t aq mish ko laaa