Monday, May 2, 2011

CANTIK YANG MENAKOTKAN



Dalam dunie ni cantik yang menakotkan ada dua.Satu,pakai mekap tebal.Kedue,pakai contact lens.

hehe..SEBENARNYE Aku baru beli contact lens hari ni...


lebih kurang la mate aku dengan dia..haha..

selamat la kakak aku belanje.30hengget jer kot..
lepas jer beli.Aku pegi toilet.Nak try untok 1st time la kate kan..

pergggh memeang susah 'natang' tu nak masuk dalam mate aku.Sampai ade kakak sorang tu tolang letakkan tuuuuu.Aku rase dier menyirap la dengan aku.HAHA Mane tak nyer.Makin dekat bende tu dengan mate,aku tertutop mata. (sori la sis.wa tarak niat,mate ni yang nak tertutop sendiri



ha takot tak..tak?aku takot doh.Rase nak nagis jer time nak masuk kan bende ni..
Lepas pakai tu pulak,Aku pikir macam mane la aku nak bawak mende ni kelua nnti.


p/s ni first n the last aku pakai bende ni.sunggoh

No comments: