Monday, October 3, 2011

AKU BANGGA ADA KAWAN



Perghh..tajok tak semegah kan? Selalu nya orang akan buat tajok SAYA BANGGA JADI ANAK MALAYSIA, SAYA BANGGA MALAYSIA ADA ENDON DENGAN BANGLA .kan? Tapi entri aku?

hahah.. dalam dunia ni aku pasti setiap orang ada member.kan?? sape yang rase dia tak ada member tu tolong hentok kapela mu di dinding. ok?

misi and visi aku buat entri ni untok menyedar kan para pembace yang sudi layari page aku ni tentang ....tentang..ermm tentang...look at my title back laaaa..

kenapa kau bangga ada kawan?
sebab kawan2 aku semua baik.
baik yang macam mane?
dorang belanja aku.dorang tak kedekot.
pasal tu jer ker?
banyak lagi. private.

meyh aku tunjok sikit kawan2 aku





ni riquan. bakal jadi personal docter aku.
biler ade problem.aku lah dokter mental dia










ni alia daud. aku panggil dia ya. merangkap roomate,clasmate , n sleeping partner.hehe.minah ni otak sewel. jangan dekat.pape pon susah senang selalu dengan dia ni la. kalau sorang tak makan,mesti dua2 xmakan.hehe.









mamat ni pulak adam. baru jer masuk list aku. sebab tadi dia belanja makan ice blended.haha






ekot kan semua pic kawan aku nak letak dalam ni. tapi letih la nak kena carik pic sorang2. paper pon aku amek pic ni pon tak mintak permision. janga mara a kakak abang2.


p/s : kawan bia berjuta2, kapel bia beramai-ramai, kawen bia ade sorang jer.. heee

No comments: