Friday, October 14, 2011

BILA AKU JADI IBU TUMPANGAN


salam.

Baru seminggu jer aku cuti sem,tak sangka aku ade anak dalam dua hari ni.LETIH,PENAT layan dak kecik tu.Siap bagi susu lagi tu.

Budak ni aku jumpe dekat belakang rumah aku kelmarin semalam.Sebab mak dia drop kan dia dekat situ.KESIAN KAN??

so,aku dengan baek ny(aceh) jaga dia.(wahhhhh).

Baru malam semalam aku pegi market beli susu dengn botol susu.Bagi budak tu minum,siap tidur dengan aku lagi tuuuuu...

Siang tadi,(sedih)..Mak budak tu datang.Mula2 budak tu tak kenal sangat mak dia.Tapi lama2 dia dekat dengan her mom.HUG,kiss...ermm.

even baru dua hari aku jaga budak tu.Tapi dah sayang sangat la.Ni tengah rindu dia sangat.

paper pon name budak tu BULAT!Dia sangat2 la comel warna putih gebu dengan tompokan itam dekat badan dia.Kalau korang nak taw,dekat badan dia ada bentok love (fakta!tak tipu)

bye2 bulat.nanti singgah la rumah ni lagi

p/s : Bulat sekor kucing yang baek hati sebab dia kejot aku tidur(tak guna,still mengantok lagi ni)

No comments: