Saturday, October 1, 2011

KALAU BOLEH DORANG DA TAK NAK PAKAI BAJU


ellooww.. susa nak carik ayat yang sesuai untok tajok.Rasa takut2 jer nak tulis. Hehe..Tapi tak pe la aku tak buat salah pon.

OLITE!

Disebabkan blog aku ni berkonsepkan imaginasi and berkhayal,.apa kate korang renung2 kan apa yang aku nak tulis ni

KOSONGKAN FIKIRAN TAW.N PIKIRKAN:

Kenapa orang time zaman batu dolu2 boleh terpikir nak pakai baju??
and macam mana orang zaman sekarang boleh terpikir da tak nak pakai baju??
pernah tak korang pikirkan benda ni?
pelik tak?


soalan ni pernah jugak aku tanya dekat roomate aku..Jawapan dia agak pandai dari diri dia.N acceptable. u know what her said??

her said "MALU"

KALAU MALU TUNJOKKAN LA KEMALUAN ANDA (konsep zaman sekarang)

DUN CHU EVER DO DAT ORITE!

Nahtijah nya/ as nut in the shell/ kesimpulannya/ saya gulungkan ayat2 saya menjadi roti :

orang dulu2 Start pakai baju disebabkan dia malu. Terlampau terdedah and sejuk. Ramai sangat tengok dia tu yang dia jadi malu. N stat la ambik daun tutop apa yang patot.

tapi orang zaman sekarang.makin terbukak makin galak. makin orang tengok diorang, makin dorang suka. Di sebabkan malu dorang terlalu tak ada. (ayat ape aku guna ni? bantai jer la)
dorang beronok2 nak membuka apa yang patut di simpan.



p/s i like the way i'm thinking

No comments: