Friday, December 31, 2010

5 DAYS BE A BEAST!

Ha..korang penah tengok tak citer beauty and the beast?? katon yang kat atas ni ha?? Ingat tak? Xpe la..

In dis story..The beast tak nak jumper saper2 kan? Taw tak nape??

Die malu akceli.Sebab die sebenar nyer hensem tapi tibe2 jadi burok.
Aku nak kait kan diri aku dalam citer ni sebenar nyer.
Aku la the beast tu.

ermm..Sedih taw.Tak de la nak kater muke aku ni lawa.Tapi sodap jugak la untok mate memandang..hehe..
Tapi becoz of the JERAWAT sorang eden punyer muke so im be a beast for a while.

Biler kiter rase tak selese dengan diri kiter sendiri.Secara auto nyer tahap konfiden diri kiter sangat-sangat la rendah yer wahai kawan2.Sampai kalo boleh tak nak jumpe orang langsong.

Penyelesaian ny: Member aku cakap "Buat bodo suda.Dulik aper orang nak cakap pasal kiter"

Tenkiu 'Tiang'!
:( :'(


Tadi petang aku pegi spa!!!hAHa best giler wa cakap.Selese baik punyer..Tenkiu kak Kirana sebab bagi colegen free..hehe..grr.tegang nyer

2 comments:

leya said...

ehem2...
relax sudah,,
bak kte hang la...
^_^

aishah faudzi said...

hehe..iyolah.tp tensyen..nk wt cmne