Thursday, December 23, 2010

PAKCIK MISAI!


wooo..wooo...pakcik misai! Hait! 'Saye siti Ecah poji bersedia mengetuai kawad ini tuan!'

Giler siot! Aku rase nak tergelak pon ader. Pakcik ni punyer muke lawak giler. Misai dia tebal+ kerinting kot!
hahaha..

Ini citer pasal aku kene tuka kelab la.Elok2 aku JPAM( jenazah pengangkot antare Melake) tibe2 jer name aku ader dekat kelab bomba.

Errr. Yang paling best nyer aku kene tuka time nak exam kot.

Da la aku tak taw aper2.Tak pernah aku kawad.Ni 1st time.Sumpah doh.Time dekat skolah dulu kalau ade kawad jer memang muke comel ni tak wujud punyer kat situ.

Da la exam.Selamat bukan name aku yang 1st.So,bile budak2 ni bagi koman terpakse la aku hafal.Kumat kamit mulot aku time dalam barisan.

Tibe2 pakcik misai jerit.

pakcik misai : Woi hijau.Yang ko cakap dalam barisan tu kenape

*aku pantang betol la orang buat fitnah pasal aku kat depan2 aku

ecah : pakcik! eh,cikgu! Mane ade saya bercakap.Saya tengah hafal koman ni ha.
(dengan selamber badak aku jer menjawab)

Ade akak senior siap menangis2 lagi kene tengking dengan pakcik misai ni.

Name aku kene panggil.Siti Ecah poji!!
ya saya tuan (soare aku kuat)
time tu semue gelak.Aku pon pelik. May b dorang terkejot kot.Badan kecik tapi soare besaq!
haha..dulik aper aku.

Dengan muke selamber aku berjalan kawad ke depan.And start bagi koman.Errr..terlupe dialog doh time tu. Semua gelak lagi time dorang kawad lepas aku bagi koman.

Pakcik misai : woi korang jangan gelak.Aku potong markah korang kang.Bia aku sorang jer gelak

kater orang tue 2.Tak paham betol aku.
ok turn aku da habis da pon


end of the story.Time kumpol ramai2 tu.Pakcik misai tu panggil 'Hijau!'.Aku la tu.Sebab aku sorang jer pakai hijau yang mncolok mate.
pakcik tu cakap : ko kawad macam penguin!

cilake tol orang tue ni.Tengok ko sem depan

2 comments:

sasukecucenx said...

ecah kawad cm penguin....
hahahaahahaah

sasukecucenx said...

ecah kawad cm penguin..
hahahahaah