Thursday, December 23, 2010

APER KES NAMPAK BOXER??


Alahai..letih nya kaki ku ini..letih!letih! 4 jam tanpa henti!Perghh dasat jugak aku ni.

4 jam tanpa henti bejalann la der. Kol 12 kuar ruma kol 4 baru balik!

Cam ni la wahai pompan2 sekalian. Lelaki paling benci tunggu kiter2 (kaum hawa) ni bershoping. Yela,kalau yang jenis macam aku ni.Suke masuk satu2 kedai.So pernah sekali tu aku jalan dengan laki.Aku kene sound kot. Giler bosan! So kali ni aku poe shoping sorang2! hAHA

Puas hati aku.! Aku pusing2 wat servey dulu, 3 tingkat der. TS punyer. Bukan Tampin square ok.Tapi Times square! Carik2 baju yang aku nak. Giler.Pehal tak der ni.

Selalu la macam ni.Buat aku nak menjerit jer tengah2 banjir manusia ni! Asal aku nak beli jer mesti tak de. Biler aku tak rase nak beli time tu la berlambak2 dorang jual!

ergghh..Tak guner!

Aku teros kan pencarian.Naik la eskelator.Ala aku tak reti nak eje la. Tangge yang bergerak tu!

grrr..Disebabkan aku ni bijak sangat.Aku kan jalan sorang2,so aku cepat jadi moody. Mane tak nyer.Time aku naik eskelator tu ader la kapel depan aku ni.

perggh..sakit mate aku ni.Bukan aper.Balak pompan ni sexy siot! Setahu aku fesyen2 menunjuk boxer ni da outdate. Tapi pehal la mamat sekor ni gumbira menunjukkan boxer lusuh beliau!

erghh..tak kuase mak layan nyah!

p/s aku rase hari ni aku la paling bijak sekali kat TS tu.RM 50 aku dapat beli 3 item dol! Kalo korang mesti satu jer lepas! hahahahah (gelak bahagie)

No comments: