Thursday, December 30, 2010

TOPENG

Ha..Agak2 korang aku nak tulis per kali ni kat entry. Topeng???
alrite.Ini topeng bukan sebarang topeng yer kawan2 ku yang bengong2.Aku nak cakap orang yang bermuke2 ekceli.

Kepada sesiapa yang suke hidup hipokrit.Anda rase selese ker dengan diri anda??Seronok ker jadi orang lain daripada jadi diri sendiri??
grr...Sunngoh la tak selesa.Macam pakai baju yang ketat giler taw tak.Rimas!! Mane aku tau?
Mesti la.Sebab aku pon pernah.

Macam orang giler.Aku boleh tahan senyom sebab nak cover.Giler ker?
grr..tapi tu zaman biler.Sekarang da jadi normal.heheh

ok la.Biler kiter menjadi orang lain.Ini seolah2 menyeksa diri kite sendiri yer kawan2 ku.
Betol tak?
KIter tak rase bebas macam orang lain.
Kalo kiter jenis yang ganas.Nape kiter nak pure2 lembot biler jumper laki?Pe kejadah nyer.Gedik bonar den tengok.!

Biler kiter rase nak diterime public.Jus be your self. Secare auto orang akan terime walaupon korang tak minta untok jadi member dorang.Ada paham?
Dengan menunjukkan diri kiter yang sebenar.Orang akan paham kiter dengan lebih dalam.Tak payah la nak jadi awek2 gedik atau balak gedik untok pikat orang lain supaye jadi member korang ok?!

OYEAH!Semalam Malaysia menang!! Cutiiiiiiiiiiiiiiiiii..Malaysia u memang dasat.I luv fahmi(penjge gol) hahah (first time tengok bola)

No comments: